Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria pirmąsias interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas.
Šio būrelio metu, vaikai įvaldys galingą „Unity“ žaidimų variklį ir susipažins su loginio mąstymo bei kompiuterio dizaino pagrindais. 🎨 Užsiėmimų eigoje įgyvendins savo žaidimų idėjas ir sukurs iššūkių pilną žaidimo patirtį.
Mokiniai taip pat turės galimybę susipažinti su dirbtinio intelekto galimybėmis, panaudodami jį žaidimo paveikslėliams ir muzikos / garso efektams kurti.📲
Esant poreikiui, būrelį lankyti galima virtualios klasės principu – prie pamokos prisijungus nuotoliniu būdu. 🏡
Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria pirmąsias interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas.
Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.
Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Labai glaudžiai su programavimu susijusios disciplinos - matematika ir anglų kalba - padedančios geriau suprasti programavimo principus bei pateikiamą informaciją.
Vaikai trimestrą pradės nuo kompiuterinio raštingumo pamokų. Taip pat mokysis ir „Unity“ žaidimų variklio pagrindų – susipažins su programos galimybėmis. Trimestrui įsibėgėjus, vaikai savo žaidimo idėjas realizuos „Unity“ žaidimų variklyje. Be to, mokiniai bus supažindinti su dirbtinio intelekto pasauliu ir sužinos kaip dirbtinis intelektas gali būti pritaikytas kuriant paveikslėlius, muziką ir garso efektus.
Antrame trimestre moksleiviai susipažins su žaidimų išteklių valdymu, pasiskirstys grupėmis bei rolėmis. Trimestrui įsibėgėjus, pažins išteklių valdymo mechaniką ir ją pritaikys savo žaidime. Trimestro metu įgytas žinias pritaikys kuriant „CMS (Construction and management simulation)” žanro žaidimą.
Trečio trimestro metu, vaikai išmoks atskirti 3D ir 2D žaidimus, atliks 3D žaidimų grafikos analizę ir perpras įvairius žaidimuose taikomus optimizavimo metodus. Taip pat susipažins su 3D modeliu, kaip jis kuriamas bei kuo jis skiriasi nuo įprastų paveikslėlių.
Per šiuos mokslo metus vaikai įvaldys įvairias dirbtinio intelekto galimybes, pažins „Unity“ žaidimų variklį.
Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡
Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa.
Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.
Deja, tačiau tokios paslaugos neteikiame.
Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.
Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.
Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką.
Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.
Banko pavedimu, arba grynaisiais pinigais, atvykus į mūsų ofisą, įsikūrusį Saulėtekio al. 15, Vilnius.
Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.
Tik kompiuteris ir interneto prieiga.