Žaidimų kūrimas | 15 – 16 m.


Šio būrelio metu moksleiviai susipažins su „Unity” žaidimų variklio sąsają ir jos valdymu, grafine vartotojo sąsaja, taip pat pagilins objektinio programavimo žinias.🏆 

Pamokų metu taip pat bus kartojamos pagrindinės matematinės formulės ir taisyklės, kurios yra neatsiejamos nuo funkcinio ir loginio programavimo. Kurs 2D ir 3D projektus, pasitelkdami aplink žemę skriejančių palydovų duomenimis.  🚀

Reikalingos bazinės „Unity” žaidimų kūrimo variklio žinios bei C# programavimo pagrindai.

Esant poreikiui, būrelį lankyti galima virtualios klasės principu – prie pamokos prisijungus nuotoliniu būdu. 🏡

 

Programos trukmė9 mėn.

Kartai per savaitę1

Kaina nuo49€/mėn.

Registruotis

Ko tikėtis iš būrelio?

Lyderystė

Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.

Komandinis darbas

Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.

Kompiuterinis mąstymas

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

Logika

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

Programa

I trimestras

Pirmojo trimestro metu, naudojant Unity žaidimų variklį, vaikai, bus supažindinami su žaidimų kūrimo pagrindais ir įrankio sąsajos valdikliais. Mokiniams bus pristatomi standartiniai failų duomenų mainų formatai (XML, JSON) ir svarbios sąvokos (API, ALGORITHM, AI). Grafinė naudotojo sąsaja yra neatsiejama žaidimo dalis, todėl mokiniai projektuos ir kurs pradinį žaidimo menių bei valdymo sąsają. Mokiniai į žaidimą integruos žodžių / kalbos atpažinimą ir balso komandas, pagal kurias bus valdomas pagrindinis veikėjas. Siekiant pagerinti kodo struktūrą, bus sustiprinti objektinio programavimo principai

II trimestras

Antrąjį trimestrą vaikai pradės kurdami 2D projektą. Panaudodami išorinių šaltinių teikiamais palydovų duomenimis, suprogramuos ir vizualiai atvaizduos aplink Žemę skriejančius palydovus. Mechanikos yra neatsiejama žaidimo dalis, todėl įsibėgėjus trimestrui, mokysis kaip sukurti realistišką kosminio laivo valdymą bei misijas. Taip pat mokysis apie pagrindines C# programavimo paradigmas. Trimesto metu taip pat bus galimybė išbandyti ir pasinerti į dirbtinio intelekto sritį.

III trimestras

Per pirmąsias trimestro pamokas moksleiviai kurs 3D projektą, kurio metu bus aptariami dvimačio bei trimačio projekto skirtumai ir panašumai. Šio trimestro idėja – reljefo simuliacija pagal vietovės aukščio žemėlapį. Be reljefo generacijos bus mokoma kaip sukurti realistišką pirmo asmens veikėjo valdymą trimatėje erdvėje.

Technologijos

Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis programavimo, įvaldys žaidimų variklio bei dirbtinio intelekto galimybes.

Programos kaina

  1. Būrelį galima lankyti 1 kartą per savaitę;
  2. Vieno užsiėmimo trukmė – dvi akamedinės valandos
  3. Skirtingos grupės visomis darbo dienomis ir šeštadieniais
  4. Yra galimybė panaudoti NVŠ (neformalaus vaikų švietimo) krepšelį
  5. Šiuo metu  NVŠ krepšelius galima panaudoti Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Teirautis Būreliai

×

Kontaktinė informacija

Lokacijos

Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡

pasirinkite miestą
Online
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
pasirinkite būrelį

Dažnai užduodami klausimai

Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa. 

Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.

Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.

Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.

Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką. 

Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.

Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.

Tik kompiuteris ir interneto prieiga.

Teirautis