Žaidimų kūrimas | 13 – 14 m.


Šiame būrelyje moksleiviai mokysis C# programavimo ir „Unity“ žaidimų variklio pagrindų.📊

Programos metu vaikai atkurs 3D pirmo asmens žaidimo mechanikas, susipažins su GPS technologija bei duomenų vizualizavimo pagrindais. 🚀 

Esant poreikiui, būrelį lankyti galima virtualios klasės principu – prie pamokos prisijungus nuotoliniu būdu. 🏡

 

Programos trukmė9 mėn.

Kartai per savaitę1

Kaina nuo49€/mėn.

Registruotis

Ko tikėtis iš būrelio?

Lyderystė

Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.

Komandinis darbas

Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.

Kompiuterinis mąstymas

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

Logika

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

Dizaino mąstymas

Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.

Verslumas

Lankančius du kartus per savaitę mokome verslumo, t.y. orientuojame moksleivius per verslo prizmę pasirinkti savo daromą projektą - ar tai būtų kompiuterinis žaidimas, ar internetinė svetainė, ar mobili aplikacija.

Programa

I trimestras

Pirmo trimestro pradžioje vaikai gilinsis į programavimą, kokie simboliai naudojami tam tikroms operacijoms bei mokysis „Unity“ žaidimų variklio pagrindų. Vaikai pažins ir C# programavimo pagrindus. Mokydamiesi programavimo pagrindų, moksleiviai atkurs 3D pirmo asmens žaidimo mechanikas.

II trimestras

Antro trimestro metu vaikai susipažins su GPS technologija ir analizuos populiarius žaidimus, kurie naudoja GPS ir realaus laiko žaidėjo pozicijos atvaizdavimo interaktyviame žemėlapyje technologiją. Jaunuoliai taip pat mokysis kaip panaudoti GPS technologiją savo žaidime ir kurs edukacinį žaidimą, kuriame pagal duotas GPS koordinates, žaidėjas turės pažymėti apytikslę lokaciją ant žemės gaublio modelio.

III trimestras

Trečiame trimestre vaikai mokysis duomenų vizualizavimo pagrindų bei atliks tam tikras filtravimo, rikiavimo bei duomenų skirstymo užduotis, taip susipažindami su didelio duomenų kiekio apdorojimu. Taip pat sužinos kaip paveikslėlį paversti į tam tikrus duomenis. Šiuos duomenis moksleiviai naudos savo individualių žaidimų kūrimo metu, Marso planetos 2D požeminio reljefo generavimui.

Technologijos

Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis dirbti su „Unity“ technologija, Visual studio (kartu su „Unity“), GIMP bei C# programavimo.

Programos kaina

  1. Būrelį galima lankyti 1 kartą per savaitę;
  2. Vieno užsiėmimo trukmė – dvi akamedinės valandos
  3. Skirtingos grupės visomis darbo dienomis ir šeštadieniais
  4. Yra galimybė panaudoti NVŠ (neformalaus vaikų švietimo) krepšelį
  5. Šiuo metu  NVŠ krepšelius galima panaudoti Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Teirautis Būreliai

×

Kontaktinė informacija

Lokacijos

Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡

pasirinkite miestą
Online
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
pasirinkite būrelį

Dažnai užduodami klausimai

Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa. 

Deja, tačiau tokios paslaugos neteikiame. 

Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.

Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.

Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.

Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką. 

Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.

Banko pavedimu, arba grynaisiais pinigais, atvykus į mūsų ofisą, įsikūrusį Saulėtekio al. 15, Vilnius. 

Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.

Tik kompiuteris ir interneto prieiga.

Teirautis