Žaidimų kūrimas | 14 – 15 m.


Šio būrelio metu mokiniai susipažins ir savo žaidime implementuos garso efektus, vizualius efektus ir įvairias animacijas. Programos metu taip pat bus mokoma programavimo pagrindų – vaikai lavins esminius objektinio ir loginio programavimo įgūdžius, tobulindami savo matematikos ir anglų kalbos įgūdžius.🤩 Programos eigoje bus aptariama ir dirbtinio intelekto įtaka žaidimuose. Vaikai turės galimybę išbandyti pažangias koncepcijas, tokias kaip kelio paieškos algoritmas, kuris personažams suteiks galimybę išmaniai naviguoti žemėlapyje. 🗺️

Esant poreikiui, būrelį lankyti galima virtualios klasės principu – prie pamokos prisijungus nuotoliniu būdu. 🏡

 

Programos trukmė9 mėn.

Kartai per savaitę1

Kaina nuo49€/mėn.

Registruotis

Ko tikėtis iš būrelio?

Lyderystė

Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.

Komandinis darbas

Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.

Kompiuterinis mąstymas

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

Logika

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

Programa

I trimestras

Pirmąjį trimestrą vaikai leisis į įdomią žaidimų kūrimo kelionę. Trimestro pradžioje vaikai į žaidimą įsikels temai aktualius žaidimo modelius ir kitą lygio kūrimui reikalingą grafiką. Tada dėmesys bus sutelkiamas į pirmojo asmens žaidėjo valdymo mechanikos programavimą, kurio metu vaikai susipažins su C# programavimo kalba, kodo rašymui reikalingo redaktoriaus aplinka ir „Unity“ komponentais bei fizika. Trimestrui įpusėjus bus kuriama bokštelių (priešų) mechanika - šaudymas pagal matomumą.

II trimestras

Antrąjį trimestrą vaikai tęs žaidimo kūrimo kelionę tobulindami praeitą trimestrą kurto žaidimo mechanikas. Pamokų metu bus skiriama laiko ir grafiniam sąsajos dizainui - vaikai turės galimybę savarankiškai sukurti savo žaidimo naudotojo sąsają. Vaikai savarankiškai pagyvins žaidimo aplinką ir personažus pridedant garso efektus ir vizualius efektus. Trimesto metu taip pat bus galimybė išbandyti ir pasinerti į dirbtinio intelekto sritį. Vaikai išmoks ir patobulins žinias apie algoritmo ir dirbtinio intelekto sąvokas bei pritaikys kelio paieškos algoritmą personažams.

III trimestras

Pirmųjų pamokų metu, panaudodami per įgytas žinias, mokiniai kurs realaus laiko priešų generacijos mechaniką. Žaidime taip pat bus realizuojama daiktų šmetimo mechanika, kuri leis žaidėjui rinkti patobulinimus. Įpusėjus trimestrui, vaikai atliks savarankišką darbą – patobulins žaidimą pridedami papildomas mechanikas ir paruoš demonstracinę savo žaidimo versiją.

Technologijos

Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis programavimo, įvaldys žaidimų variklio bei dirbtinio intelekto galimybes.

Programos kaina

  1. Būrelį galima lankyti 1 kartą per savaitę;
  2. Vieno užsiėmimo trukmė – dvi akamedinės valandos
  3. Skirtingos grupės visomis darbo dienomis ir šeštadieniais
  4. Yra galimybė panaudoti NVŠ (neformalaus vaikų švietimo) krepšelį
  5. Šiuo metu  NVŠ krepšelius galima panaudoti Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Teirautis Būreliai

×

Kontaktinė informacija

Lokacijos

Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡

pasirinkite miestą
Online
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
pasirinkite būrelį

Dažnai užduodami klausimai

Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa. 

Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.

Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.

Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.

Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką. 

Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.

Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.

Tik kompiuteris ir interneto prieiga.

Teirautis