Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria žaidimo aplinką, mechanikas ir animacijas.
Šis būrelis skirtas moksleiviams, norinties išmokti sukurti trečiojo asmens žaidimą, kuriame pačių sukurtoje aplinkoje kovos su priešais. Būrelio metu mokiniai žaidimus kurs naudodami pasaulyje pirmaujančią žaidimų kūrimo platformą „Unity“ ir naudotis Assets Store, kur ras papildomų komponentų savo žaidimų aplinkai. Motyvuoti vaikai turės galimybę spręsti papildomas užduotis ir tobulėti žaidimų kūrimo srityje. Mūsų tikslas – būrelių metu moksleivius skatinti eksperimentuoti ir kurti.
Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria žaidimo aplinką, mechanikas ir animacijas.
Būrelio metu moksleiviai kurs dirbtinio intelekto valdomus priešus, kuriuos patys bandys nugalėti, ieškodami jų silniųjų vietų.
Būrelio metu vaikai žaidimus mokysis kurti su viena populiariausių žaidimų kūrimo platformų „Unity“.vimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Pasitelkdami savo kūrybiškumą, moksleiviai kurs žaidimo aplinką.
Būrelio metu moksleiviai, pasitelkdami savo vaizduotę, kurs žaidimo pagrindinį veikėją: jo išvaizdą bei galimybes.
Kuriant žaidimą moksleiviai mokysis kurti mechanikas, kurios padės kovojant su AI priešais.
Animacijų ir garsų kūrimo būrelio metu vaikai naudosis HTML, CSS ir JavaScript svetainių kūrimo įrankiais, taip pat pagilins programavimo žinias. Šiame būrelyje lygiai taip pat susitelkiama ir į kūrybiškumo skatinimą bei mokinių gebėjimą spręsti iškilusias problemas.🤔