Unity virtualių FPV dronų programa | 13 – 16 m.


Mokomosios programos turinys apima virtualių dronų konstravimą, programavimą, konfigūravimą ir pilotavimą. 🛸 Mokiniai turės galimybę susipažinti su „Unity“ – vienu populiariausių virtualių žaidimų kūrimo variklių, kuris bus praktiškai panaudojamas programuojant, testuojant ir pilotuojant kuriamus dronus. „Unity“ variklis taip pat bus naudojamas kuriant dronų konstravimo įrankį, kuris leis mokiniams vizualiai testuoti dronų komponentus ir jų savybes. Kuriamas simuliatorius naudos žaidimų rinkoje paplitusią programinę įrangą – „.NET“ karkaso paketą ir „C#“ programavimo kalbą. Mokiniai taip pat įgis žinių apie „Unity“ virtualios fizikos variklį, kurias praktiškai pritaikys koreguojant dronų judėjimą ir sąveiką su virtualia aplinka. Simuliatoriuje bus atkuriamos ir simuliuojamos tikroviškos fizikos savybės – aerodinamika ir gravitacija, turinčios įtaką dronų elgsenai skrydžio metu. Simuliatorius palaikys standartinius žaidimų pultus, užtikrinančius realistišką dronų valdymą. Kurso metu akcentuojamas ir virtualių aplinkų kūrimas, todėl kurso eigoje mokiniai kurs įvairias virtualias trasas, kurios dronams leis atlikti specifines užduotis – surinkti objektus, pasiekti tam tikras vietas ar išvengti kliūčių.🚀

🤩 Pirma pamoka NEMOKAMA: taikoma visiems naujiems mokiniams.

🤩 20 € NUOLAIDA: pirmam mėnesiui, registruojantis iki rugsėjo 1 d.

🤩 Daugiau nuolaidų galimybių sužinosite susisiekę su mūsų konsultantu.

Programos trukmė9 mėn.

Kartai per savaitę1

Pamokos trukmė90 min.

Kaina nuo44 €/mėn.

Registruotis

Ko tikėtis iš būrelio?

Logika

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

Kompiuterinis mąstymas

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

Lyderystė

Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.

Verslumas

Verslumu paremtas mąstymas projektų kūrime yra labai svarbus, nes jis apima gebėjimą identifikuoti ir išnaudoti verslo galimybes bei skatina inovacijų diegimą bei efektyvumo didinimą.

Trimestrai

I trimestras

Pirmą trimestrą mokiniai pradės susipažindami su „Unity“ virtualaus žaidimų variklio sąsaja, funkcionalumu ir „Visual Studio“ programavimo aplinka. Pirmoji dalis trimestro yra orientuota į praktinį darbą su paruoštu baziniu virtualių dronų simuliatoriumi. Mokiniai eksperimentuos su simuliatoriaus funkcionalumu, mokysis, kaip jis veikia. Tęsiant trimestrą, remdamiesi baziniu pavyzdžiu ir naudojant „C#“ programavimo kalbą, bandysime atkurti virtualų simuliatorių, įgyvendindami bazines funkcijas – žaidimo pulto įvesties nuskaitymą ir skrydžio mechaniką. Įpusėjus trimestrui mokiniai bendromis jėgomis sukurs pirmąją kliūčių trasą ir skrydžio užduotį. Atkūrę bazinį dronų simuliatorių praktikuosimės virtualiai pilotuoti droną. Trimestro pabaigoje aptariame sukurto simuliatoriaus privalumus ir trūkumus bei kaip būtų galima patobulinti simuliatorių.

II trimestras

Antrą trimestrą mokiniai gilinasi į praktinius įgūdžius ir sudėtingesnius „C#“ programavimo aspektus – masyvus, sąrašus ir struktūras. Trimestrą pradedame susipažindami su „Unity“ variklio „UI“ grafinės sąsajos elementais ir kuriame dronų konstravimo ir konfigūravimo sistemą, kuri leidžia vizualiai testuoti skirtingus dronų komponentus ir jų savybes. Įpusėjus trimestrui simuliatoriuje programuojame dronų konfigūracijų išsaugojimo ir įkėlimo sistemą.

III trimestras

Trimestro eigoje kuriame kliūčių trasas, įvairius skrydžių scenarijus ir specifines užduotis kiekvienai trasai. Mokiniai atlieka savarankiškus darbus – generuoja idėjas dronų trasų užduotims ir į simuliatorių integruoja sugalvotas idėjas. Įpusėjus trimestrui tobuliname skrydžio įgūdžius eksperimentuojant su skirtingomis dronų konfigūracijomis ir skrydžių trasomis. Trimestro pabaigoje mokiniai atlikinėja savarankišką darbą, kurio metu generuojamos ir realizuojamos idėjos, patobulinančios esamą simuliatorių.

Programos kaina

  1. Būrelį galima lankyti 1 kartą per savaitę;
  2. Vieno užsiėmimo trukmė – dvi akamedinės valandos
  3. Skirtingos grupės visomis darbo dienomis ir šeštadieniais
  4. Yra galimybė panaudoti NVŠ (neformalaus vaikų švietimo) krepšelį
  5. Šiuo metu  NVŠ krepšelius galima panaudoti Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Registracija

×

Lokacijos

Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡

pasirinkite miestą
Online
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
pasirinkite būrelį

Dažnai užduodami klausimai

Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa. 

Deja, tačiau tokios paslaugos neteikiame. 

Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.

Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.

Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.

Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką. 

Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.

Banko pavedimu, arba grynaisiais pinigais, atvykus į mūsų ofisą, įsikūrusį Saulėtekio al. 15, Vilnius. 

Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.

Tik kompiuteris ir interneto prieiga.

Registruotis