Mobilios aplikacijos kūrimas | 12 – 14 m. moksleiviai


12 – 14 m. moksleiviams skirtas vasaros projektas – Žinučių šifravimo programėlės kūrimas, panaudojant Unity ir C#. 📲Programos metu kursime mobiliąją programėlę, kuri galės užšifruoti ir dešifruoti siunčiamas žinutes. Moksleiviai sužinos, kas yra duomenų struktūros ir kaip su jomis dirbti. 🧑‍💻

 

Kartai per mėnesį4

Kaina per mėnesį 50 €

Naudojamos technologijos Unity ir C#

Registruotis

Ko tikėtis iš būrelio?

PROGRAMAVIMO PRADMENYS

Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria pirmąsias interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas.

Kompiuterinis mąstymas

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

Logika

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

DIZAINO MĄSTYMAS

Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.

ANGLŲ KALBA IR MATEMATIKA

Labai glaudžiai su programavimu susijusios disciplinos - matematika ir anglų kalba - padedančios geriau suprasti programavimo principus bei pateikiamą informaciją.

Programa

Susipažinimas su Unity (C#)

Įvairiaplatformis žaidimų ir aplikacijų kūrimo įrankis, kurį sudaro žaidimų variklis ir integruota kūrimo aplinka (IDE). Naudojamas internetiniams, kompiuterinių, konsolinių ir mobiliųjų įrenginių žaidimams kurti.

Grafinės sąsajos kūrimas

Grafinės sąsajos kūrimas būsimam projektui, elementų dėliojimas ir pritaikymas ekrano dydžiui

Tamsus elementų režimas

Tamsaus režimo kūrimas

Šifratorių kūrimas

Kursime 4 tipų šifratorius: 1. Šifratoriaus kūrimas, naudojant duomenų struktūrą; 2. Šifratoriaus kūrimas, naudojant Cezar'io algoritmą; 3. Širfatoriaus kūrimas, kuris naudoja žinutės simbolius kaip raktą; 4. Šifratoriaus kūrimas, kuris prideda prie žinutės atsitiktinius simbolius.

Programos testavimas

Programos testavimas ir klaidų taisymas

Efektai ir animacijos

Efektų ir animacijų kūrimas. Žinių patikrinimas testu..

Programos kaina

  1. Būrelis vyksta nuotoliniu būdu, todėl dalyvauti gali vaikai, gyvenantis bet kur.
  2. Vieno užsiėmimo trukmė – dvi akamedinės valandos (90 min.)
  3. Skirtingos grupės visomis darbo dienomis ir šeštadieniais.
  4. Yra galimybė panaudoti NVŠ (neformalaus vaikų švietimo) krepšelį
  5. Šiuo metu Šiauliuose ir Rokiškyje NVŠ krepšelių panaudoti negalima

Teirautis Būreliai

×

Kontaktinė informacija

Lokacijos

Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡

pasirinkite miestą
Online
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
pasirinkite būrelį

Dažnai užduodami klausimai

Taip. Teisę pretenduoti gauti 15 eurų (per mėnesį) NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa.

Deja, tačiau tokios paslaugos neteikiame. 

Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.

Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.

Jeigu konkrečiame užsiėmime sudalyvauti moksleivis negali, visada yra galimybė pamokos įrašą su visa mokomąją medžiaga parsisiųsti ir užduotis atlikti savarankiškai. 

Banko pavedimu, arba grynaisiais pinigais, atvykus į mūsų ofisą, įsikūrusį Saulėtekio al. 15, Vilnius. 

Ne, šiuose užsiėmimuose dalyvauja lietuviškai kalbantys vaikai iš viso pasaulio.

Kompiuterį, mikrofoną ir vaizdo kamerą. Programinę įrangą kurią naudojame Virtualioms pamokoms, įsirašysite vos kelių mygtukų paspaudimu.

Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.

Teirautis