Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.
Šioje skaitmeninio dizaino programoje moksleiviai išmoks naudotis skaitmeninio dizaino įrankiais ir principais, naudojant populiarią Figma programą. 🎨 Programa supažindins su vartotojo sąsajos kūrimu ir kaip užtikrinti teigiamą vartotojo patirtį įvairiose platformose: internetinėse svetainėse, kompiuteriniuose žaidimuose, ir mobiliosiose aplikacijose. Mokiniai išmoks, kaip vizualiniai elementai ir interaktyvumas veikia vartotojo patirtį, ir kaip tai pritaikyti savo projektuose. ✨ Moksleiviai taip pat susipažins su dizaino mąstymo principais, kurie padės jiems kuriant tiek individualius, tiek grupinius projektus. Programa suteiks žinių apie skaitmeninių produktų kūrimo procesus ir jų technines subtilybes.
🤩 Pirma pamoka NEMOKAMA: taikoma visiems naujiems mokiniams.
🤩 Daugiau nuolaidų galimybių sužinosite susisiekę su mūsų konsultantu.
Programos trukmė9 mėn.
Kartai per savaitę1
Pamokos trukmė90 min.
Kaina nuo44 €/mėn.
Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.
Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.
Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.
Pradėsime su skaitmeninio dizaino pagrindais, išmokysime kurti ikonografinius elementus, iliustracijas, logotipus ir šriftus. Susipažinsime su įrankiais, skirtais vizualinio dizaino kūrimui. Trimestro pabaigoje kiekvienas moksleivis kurs asmeninės svetainės dizainą, pritaikydamas įgytas žinias.
Gilinsimės į kompoziciją ir spalvotyrą, mokysimės, kaip sukurti efektyvius vartotojo sąsajos (UX) ir vartotojo sąveikos (UI) dizainus. Taip pat, analizuosime ir kursime interneto puslapių dizainus, taikydami dizaino teorijas praktikoje.
Generuosime idėjas ir paversime jas realiais projektais. Gilinsimės į e-komercijos svetainių ir mobiliųjų aplikacijų dizaino elementus. Mokiniai kurs savo metinius projektus, tokius kaip stilistikos koliažai, prototipai ir baigiamieji tinklapio arba aplikacijos dizainai.
Norime, jog atvykti į būrelius nebūtų sudėtinga, todėl būreliai vyksta patogiai suplanuotose miesto vietose. 🖥 Čia pasirinksite laiką, kuris geriausiai tinka Jums bei nereikės rūpintis kelione į būrelį! 🏡
Taip. Teisę pretenduoti gauti 20 Eur/mėn. NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa.
Deja, tačiau tokios paslaugos neteikiame.
Taip, būrelio metu moksleiviams išdėstysime pilną programą. Pradedant mokslus ne nuo rugsėjo sutrumpėja laikas paruošti baigiamąjį darbą, tačiau dėstytojai aktyviai komunikuoja su mokiniais ir stengiasi, kad kiekvienas vaikas pasiektų geriausią rezultatą.
Tėveliai užsiėmimuose nedalyvauja, bet po kiekvienos pamokos gali patikrinti savo vaiko atliktus darbus jam skirtame virtualiame diske.
Valstybinių švenčių ir moksleivių atostogų metu užsiėmimai nevyksta.
Kas antrą sekmadienį Vilniuje ir Kaune organizuojami nemokami užsiėmimai, skirti išsiaiškinti praleistas arba neaiškias temas kartu su geriausiais CodeAcademy Kids dėstytojais. Dėl tikslių užsiėmimų grafikų kviečiame kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką.
Gerą nuotaiką ir nusiteikimą mokytis! Visa reikalinga jau yra CodeAcademy Kids užsiėmimų klasėse.
Banko pavedimu, arba grynaisiais pinigais, atvykus į mūsų ofisą, įsikūrusį Saulėtekio al. 15, Vilnius.
Taip, suteikiama 20% nuolaida, jei yra pateikiama šeimos kortelė.
Tik kompiuteris ir interneto prieiga.